Santiago! - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Carl Witjes - WaarBenJij.nu Santiago! - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Carl Witjes - WaarBenJij.nu

Santiago!

Door: Carl

Blijf op de hoogte en volg Carl

15 December 2016 | Chili, Santiago de Chile

Na een lange vlucht zijn we om 6.45 uur geland op Buenos Aires. We mogen hier het vliegtuig uit zodat de tank gevuld kan worden. Gelukkig hoef ik niet betalen bij de pomp.

Met onze handbagage maken we een kleine wandeling naar de Argentijnse douane. Wel ff wachten maar de bagagecheck gaat gelukkig een stuk sneller en we lopen weer riching de gate. Even boarden en dan hup het vliegtuig in voor het laatste stuk richting Santiago.

We worden voorzien van een ontbijtje door de vriendelijke stewardessen van KLM. Petje af voor de bemanning, ze hebben ons echt super verzorgd tijdens de vlucht.

En om 10.55 uur is het dan zover, we landen veilig op Santiago.
Daar worden we warm ontvangen door Mónica en Marcela.
Erg lief dat ze ons ophalen vanaf het vliegveld. Het is nog even een uitdaging om alle bagage in de auto te krijgen maar na wat passen en meten is het gelukt.

Marcela rijdt met Chileense handigheid door de verkeersdrukte, op naar casa Mónica! Na een haf uur rijden komen we aan, wat een knus en gezellig huis! We voelen ons echt welkom. De koffers en tassen naar de kamers, dan hebben we tijd om te relaxen.

Mónica heeft heerlijk voor ons gekookt, mmmm lekker genieten! Na het eten gaan we met met de bus naar de binnenstad van Santiago. Wat een grote een stad! Er wonen ongeveer 6 miljoen mensen en het is er echt druk.

Na het vullen van de knip wandelen we een rondje. Mónica weet een adres waar we een heerlijk sapje kunnen drinken. Fiene slaapt al in de buggy, we genieten samen van ons sapje.
Daarna naar huis en naar bed, het was een lange dag.

Buenas Noches en tot morgen.

• 17 December 2016 - 11:59

Ans Witjes :

Wat een stad 6miljoen inwoners leuk verslag zo blijven we op de hoogte vind ik leuk

• 17 December 2016 - 15:08

Ilse Brom:

Fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Erg leuk om jullie reisverslagen te lezen. Veel plezier en enjoy!!!!!

• 17 December 2016 - 16:02

Karin Schneider:

Beste familie Witjes, ik wens jullie heerlijke weken toe met ervaringen voor het leven. Natuurlijk speciale groetjes voor Fiene!

• 17 December 2016 - 19:47

Desiree Lubbers :

Hoi hoi,

Leuk om mee te lezen over jullie reis. Fijn dat jullie vlucht goed is verlopen.
    Veel plezier. Ik ben benieuwd naar jullie reisverslagen

• 18 December 2016 - 14:11

Linda Witjes :

Wat leuk om te lezen hoe het jullie op de eerste dag vergaan is

• 19 December 2016 - 08:49

Winnie De Poehtjes:

Ook dit hebben we gelezen. Lekker hoor zo'n sapje.
    Wat veel mensen wonen er in die stad!!!

Doei doei

• 20 December 2016 - 22:48

Tanja Reukers :

Wat fijn om te leen dat jullie een goede reis hebben gehad en veilig zijn aangekomen!
    Geniet verder, hou ons op de hoogte