Las termas de Quimey-Co - Reisverslag uit Pucón, Chili van Carl Witjes - WaarBenJij.nu Las termas de Quimey-Co - Reisverslag uit Pucón, Chili van Carl Witjes - WaarBenJij.nu

Las termas de Quimey-Co

Door: Carl Witjes

Blijf op de hoogte en volg Carl

22 December 2016 | Chili, Pucón

Lekker genieten met z'n allen bij "La termas de Quimey-Co. We rijden op tijd weg zodat we er vroeg zijn. Na weer een prachtige rit door het landschap staan we rond 9.30 uur voor de poort, die zit nog dicht!
We zien wel een auto staan dus het zal wel goed komen.

Na enkele minuten wachten opent een vriendelijke man de pport, bienvenidos! We gaan naar binnen richting ingang. We krijgen uitleg over de verschillende baden, we gaan hier zeker van genieten!

Na enkele trapen afdalen komen we bij de thermaalbaden. Het is echt prachtig aangelegd in de natuur omringd door prachtig berglandschap aan de oever van de rivier.

Er zijn 4 baden die in temperatuur variëren van 38 to 43 graden. 2 binnen, 2 buiten en je kunt ook een duik nemen in de rivier. In de warm baden mag je maximaal 15 minuten blijven.

De eerste 2 uur hebben we de baden voor onszelf er is niemand anders!
We zitten lekker relaxed en genieten volop. Dit is het ultieme vakantiegevoel. Rond de middag komen er wat meer mensen maar het is nog steeds niet superdruk.

Rond 15.30 rijden we weer richting Pucón, we zijn weer een mooie ervaring rijker!

• 27 December 2016 - 09:13

Ans Witjes:

Wat heerlijk jullie komen volgend jaae als herboren terug. Hoe gaat het met Fiene met de oortjes?