Thuis genieten en naar theehuis Bellavista. - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van Carl Witjes - WaarBenJij.nu Thuis genieten en naar theehuis Bellavista. - Reisverslag uit Puerto Varas, Chili van Carl Witjes - WaarBenJij.nu

Thuis genieten en naar theehuis Bellavista.

Door: Carl Witjes

Blijf op de hoogte en volg Carl

28 December 2016 | Chili, Puerto Varas

Vandaag blijven we lekker “thuis”, gisteren was een lange dag dus we doen het lekker rustig aan. Het opstaan doen we in de allerlaagste versnelling en we ontbijten ook wat later

Na het ontbijt trekken Isa en Fiene heel enthousiast de zwemkleding aan, ze willen genieten van de hottub. Heel erg heet is die niet, maar de meiden vinden het echt heerlijk om erin te gaan. Linda en ik lezen en relaxen op de veranda, genieten in het kwadraat!

'S middags gaan we naar Bellavista, een theehuis langs de weg tussen Puerto Varas en Ensenada. Het theehuis ligt op een heuvel met een prachtig uitzicht op de vulkaan Osorno. Voor de kinderen zijn er wat speeltoestellen en een gave kabelbaan. En die kabelbaan willen ze natuurlijk gelijk proberen! Er zijn al wat kinderen aan het spelen dus dat is wel gezellig!

We naar binnen bij Bellavista en zien een mooie tafel. We bestellen koffie en voor de kinderen chocolademelk en daar horen dan allerlei lekkernijen bij. Na korte tijd wachten brengt de serveerster zelfgemaakt gebak, geroosterd brood, huisgemaakte salades en jam. Het is allemaal erg lekker en we smullen ervan! Het zijn wel caloriebommetjes, dus moeten we morgen maar een flinke wandeling gaan maken.

Als onze buiken goed gevuld zijn genieten we nog even buiten en gaan dan richting Puerto Varas. De hottub is al opgewarmd als we thuiskomen, maar eerst de kinderen douchen en naar bed brengen. Dat gaat de ene keer makkelijker dan de andere keer, nu kost het wat meer tijd.

Ik ga alvast genieten van de hottub, heerlijk in de houten ton met een koud biertje.
Even lekker onderuit en de momenten van de dag laten passeren. Als de kinderen slapen komt Linda erbij en genieten we samen! We gaan op tijd naar bed want morgen willen we naar de vulkaan Osorno.

• 03 Januari 2017 - 08:42

Ans Witjes:

Even lekker relaxen is ook wel lekker en lekker eten kinderen in de speeltuin en als kers op de taart de hottub lijkt me geweldig

• 03 Januari 2017 - 14:16

Linda Witjes :

Nou we hebben gisteren ook geproost :-) veel plezier allemaal. En vooral ook blijven schrijven! Erg leuk om te lezen.

• 03 Januari 2017 - 19:51

Martine:

Leuk om te lezen!!!!
    Wat kunnen jullie als leuk beschrijven. Ik zie het precies allemaal voor me. Vooral in die hottub met z'n tweetjes