Eindelijk is het dan zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Carl Witjes - WaarBenJij.nu Eindelijk is het dan zover! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Carl Witjes - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het dan zover!

Door: Carl Witjes

Blijf op de hoogte en volg Carl

14 December 2016 | Nederland, Schiphol

Al maanden hebben we ons verheugd op dit moment, samen met de kinderen een verre reis maken. En nu is het dan zover. We gaan samen met de kinderen rondreizen in het prachtige en gevarieerde Chili

In de ochtend gaan de kinderen nog naar school. Isa gaat in haar groep nog wat vertellen over de reis...erg leuk! Dan kunnen we de koffers en tassen inpakken en ons voorbereiden op de rit naar het vliegveld. Begin van de middag komt er nog familie om een fijne vakantie te wensen.

Om 15.10 uur vertrekken we richting Schiphol zodat we in ieder geval ruim op tijd zijn. Maar dat komt dik in orde. Rond 16.45 uur staan we voor vertrekhal 3 in Schiphol waar we de auto mooi neer kunnen zetten.
(O)pa heeft ons gebracht en helpt nog even mee met het uitpakken van de kofferbak, en wenst ons een goede reis en veel plezier.

Nu nog ff de bagage inchecken, langs de douane en dan het vliegtuig in.
Om 20.55 gaan we met z'n allen de lucht in
Yihaa!! Op naar Chili!!

• 17 December 2016 - 09:28

Ans Witjesvink:

Mooi verslag en foto zo blijven we een beetje op de hoogte veel plezier

• 19 December 2016 - 08:39

Wendy:

Heerlijk genieten samen! Leuk om jullie te volgen.

• 19 December 2016 - 08:45

Winnie De Poehtjes:

Lieve Isa,

Fijne vakantie, je bent een bofkont dat je niet naar school hoeft en op vakantie bent in Chili.
    We vinden het jammer dat je weg bent.
    Vier je daar ook kerst?
    We hopen dat je er fijn kan spelen.
    We hopen dat jullie het daar fijn hebben.
    Fijne kerstmis.
    Ik mis je...
    Was het leuk in het vliegtuig?
    Hoe gaat het daar? Wat eet je?

Groetjes van ons. Wij zitten in de kring en kijken naar jou foto op het digibord.

Tot de volgende keer, alle Winnie de Poehtjes XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX.